Al wekenlang wordt het wereldnieuws gedomineerd door de uitbraak van een nieuw coronavirus of Covid-19. Dit heeft inmiddels gevolgen voor de economie wereldwijd en het Nederlandse bedrijfsleven ondervindt hier eveneens hinder van.
Ook in deze lastige en onzeker tijd voor vele bedrijven staan wij als Viking voor uw klaar. Als het nu gaat om oplossingen voor thuiswerken of persoonlijke hygiëne, wij doen ons uiterste best om u te helpen daar waar nodig.
Buiten het feit dat wij u willen helpen met werkplekoplossingen vinden wij het tevens zeer belangrijk dat wij u informeren over de preventieve maatregelen om verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan. Samen met uw werknemers kunt u het volgende doen:
Het Coronavirus heeft natuurlijk veel impact op het bedrijfsleven, zo wordt u gevraagd om werknemers zoveel mogelijk thuis te laten werken en is persoonlijk hygiëne zeer belangrijk. Ook in deze lastige tijd denken onze medewerkers graag met u mee. Hieronder vindt u meer informatie over o.a. werkplekoplossingen en persoonlijke hygiëne:
Door COVID-19 (het Coronavirus) zien we dat de vraag naar bepaalde artikelen stijgt. Hierdoor kan het voorkomen dat artikelen tijdelijk niet op voorraad zijn of dat de levertijd van bepaalde artikelen langer is. Tevens mogen we bepaalde artikelen niet meer over de grens vervoeren vanuit ons magazijn in Duitsland.
Wij doen er alles aan om de impact voor u zo gering mogelijk te houden. Wij hebben ons planningsproces voor bedrijfscontinuïteit geactiveerd om ervoor te zorgen dat wij u als klant kunnen bevoorraden en om oplossingen te vinden als er zich problemen voordoen.
Op dit moment heeft het coronavirus geen impact op de levering van uw bestelling. Wij leveren het overgrote deel van ons assortiment nog altijd binnen 24-uur. We zien wel dat door het coronavirus de vraag naar bepaalde artikelen stijgt. Hierdoor kan het voorkomen dat deze artikelen tijdelijk niet op voorraad zijn of dat de levertijd van deze artikelen langer is.
BELANGRIJK: Indien uw bedrijf gesloten is vanwege het coronavirus, willen wij u vragen uw afleveradres te wijzigen. Selecteer bijvoorbeeld uw thuisadres als afleveradres tijdens het plaatsen van uw bestelling. Dit om te voorkomen dat uw bestelling retour afzender worden gestuurd. Alvast dank voor uw medewerking.
Extra hygiënemaatregelen bij onze bezorgpartner. DHL tekent voor ontvangst.
Het coronavirus kan zich normaal gesproken niet via pakjes en pallets verspreiden, maar onze bezorgpartner is wel extra alert op alle hygiënemaatregelen. Voorlopig tekenen zij daarom zelf voor zendingen waarvoor een handtekening vereist is. Dit doen ze in het bijzijn van de ontvanger. Ook houden ze een gepaste afstand (richtlijn 1,5 meter) en vermijden fysiek contact. Meer informatie
Help onze bezorgpartners bij het afleveren van uw bestelling(en). Wanneer er iemand op kantoor aanwezig is, maar werkt met gesloten deur, hang dit informatieblad dan op bij uw ingang.
Vanwege de situatie met betrekking tot het coronavirus hebben we de veiligheidsmaatregelen voor onze medewerkers van de klantenservice aangescherpt. Hierdoor is onze klantenservice momenteel niet volledig bezet en maar beperkt bereikbaar tevens zal onze chatfunctie voor bepaalde tijd niet beschikbaar zijn. De beperkte bereikbaarheid van onze klantenservice kan helaas leiden tot langere wachttijden. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Net als vele andere bedrijven hebben we een aantal weken geleden al preventieve maatregelen genomen, waaronder:
Klik hier voor hulp bij onderwerpen zoals mijn account, bestellen en levering. Of bel naar: 077 323 80 00
Werkdagen 09.00 - 17.00 u.
Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.