Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
Bel ons: 077 3238000

Bel support


Maandag - Vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur

*Let op: voor bellen naar een vaste lijn wordt het lokale tarief in rekening gebracht. Oproepen vanaf mobiele telefoons kunnen variëren. Neem contact op met uw provider voor meer informatie over de exacte gesprekskosten.

Klantenservice
Prijzen excl. BTW.

Prijzen incl. / excl. BTW


U kunt kiezen of u de prijzen inclusief of exclusief BTW op onze website wilt zien

Place an order today to unlock your cashback from our partner! (per their T&Cs)

Hoe kan ik een product retourneren?

Voldoet een product niet aan uw wensen, dan kunt u dit binnen 30 dagen kosteloos retourneren. 
U kunt uw product retourneren wanneer:

  • Het product verkeerd is besteld.
  • Het product niet voldoet aan uw verwachtingen.
  • Het product beschadigd is geleverd.
  • Het niet staat op de lijst voor producten met restricties. U vindt deze lijst hier.

U kunt de retourzending zelf in drie eenvoudige stappen online aanvragen.

Ga naar Mijn account - Producten retourneren.

Stap 1: Selecteer de bestelling met het product/ de producten die u wilt retourneren en start het retourneren door op de blauwe retourknop te klikken:
Step1

Stap 2: Selecteer het product/ de producten, de hoeveelheid en de reden van retour en klik op "doorgaan naar ophaaladres".
step 2

Stap 3: Voer het ophaaladres en het aantal af te halen pakketten in en klik op "doorgaan naar overzicht". Om uw retourzending in te aan te vragen, klikt u op de blauwe knop "Retouraanvraag voltooien".
step3

U kunt uw retour ook aanmelden via onze klantenservice. U kunt dan ook kiezen voor retourneren via een DHL ServicePoint.


Zodra we uw retourverzoek hebben ontvangen en doorgevoerd, ontvangt u een bevestigingsmail.
U kunt uw retourvraag vervolgens terugvinden in uw account bij "Bestellingen". In het overzicht met bestellingen ziet u per bestlling aangegeven of er een retour is aangevraagd voor de betreffende bestelling.
account_overview
Als u vervolgens klikt op "bekijk bestelling" kunt per artikel zien of er een retouraanvraag is gedaan en voor hoeveel stuks.

account_overview


Zorg er bij het retourneren van een product voor dat het in goede staat verkeerd, niet is gemonteerd en dat het in de originele verpakking zit. Als de artikelen zich niet in een staat bevinden waarin ze opnieuw kunnen worden verkocht, kan het voorkomen dat we uw retourzending niet accepteren.

Voor producten die rechtstreeks door onze leveranciers worden verzonden, kunnen andere retourregels gelden. Dit is afhankelijk van het retour- en ophaalbeleid van de individuele leverancier. Als u deze producten retourneert, kunnen het goedkeuringsproces en de ophaaltijdschema's afwijken van de processen en schema's die door Viking geboden worden.

Let op: Op moment van ophalen krijgt u een retouretiket van de chauffeur. Bewaar dit totdat u uw creditnota heeft ontvangen. U hoeft geen adres op het retourpakket te noteren.

Lees ons standaard retourbeleid voor meer informatie.

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Stuur ons een bericht

Neem contact met ons op

077 3238000

Werkdagen 08.00 - 18.00 u.

Klantenservice & Feedback

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.

×