Een retourzending aanmaken
De makkelijkste manier voor het regelen van een retour, is door online een retourzending aan te maken.
Informatie die u dient te verstrekken
We willen weten welke producten u wilt retourneren, de reden van retourneren en waar u de producten wilt laten ophalen.
Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is uw pakket op te laten halen bij postbus of afhaalpunt.
Zorg voor een succesvolle retourzending
Laat ons weten hoeveel dozen of pakketten er opgehaald dienen te worden, zodat onze vervoerder het juiste aantal retouretiketten kan maken.
Wanneer u de bevestiging heeft ontvangen dat uw producten worden opgehaald, volgt u de volgende stappen:
- Plaats een kopie van de originele factuur of pakbon bij uw producten.
- Verpak de producten en zet deze klaar voor afhaling, bij voorkeur in de originele doos of pakket. Retouretiketten worden bij aankomst door de vervoerder verstrekt.
- Zorg ervoor dat er iemand beschikbaar is om de pakketten aan de vervoerder te overhandigen.
Let op: onze vervoerder kan uw retourzending niet voltooien als het aantal pakketten dat u ons heeft doorgeven niet klopt.
Wanneer worden mijn producten opgehaald?
Onze transportpartner streeft er naar uw producten op te halen binnen 3 werkdagen.
Producten die rechtstreeks door onze leveranciers worden verzonden, worden ook opgehaald door de leverancier. Hierdoor kan de periode tussen het aanmelden van uw retour en het ophalen variëren, afhankelijk van de leverancier.
Voor Meubels en andere omvangrijke of zwarte producten kan het moment van ophalen ook langer duren, omdat deze op via een andere weg worden opgehaald.